OGŁOSZENIE
Dyrektor Miejsko – Gminnej Przychodni w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 80
Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r., poz. 295) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2020 r, poz. 1398) i przepisów Kodeksu Cywilnego .
OGŁASZAM KONKURS NA UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
w rodzaju
Podstawowa Opieka Zdrowotna:
Świadczenie usług medycznych w siedzibie Miejsko-Gminnej Przychodni w Świeciu
wykonywanych przez lekarzy prowadzących indywidualną lub indywidualną specjalistyczną praktykę lekarską.
Termin rozpoczęcia i czas trwania umowy od dnia 01.06.2021r. do 31.05.2022 roku
Oferty mogą składać osoby legitymujące się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym wyżej rodzaju , oraz spełniające warunki opisane w szczególności w art.18 ust. 1 pkt.1 pkt.1,2,4,5 i ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej ( tj. Dz.U z 2020r. poz. 295 z późn.zm.).
-
Informacje o warunkach konkursu: Oferent może zapoznać się z materiałami informacyjnymi w sekretariacie Miejsko – Gminnej Przychodni w Świeciu oraz pobrać nieodpłatnie formularze ofertowe.
-
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem „Oferta Konkurs ofert 2021r.-2023r. udzielanie świadczeń zdrowotnych w rodzaju Podstawowa Opieka Zdrowotna”, w sekretariacie pok. nr 24 (II-piętro) Miejsko – Gminnej Przychodni w Świeciu przy ulicy Wojska Polskiego 80 do dnia 12.05.2021r. do godz. 10.00.
-
Miejsce, termin otwarcia i rozstrzygnięcia konkursów:
-
otwarcie ofert nastąpi w dniu; 12.05.2021r. o godz. 12.00 .
-
rozstrzygnięcie ofert nastąpi w dniu: 12.05.2021r. o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego.
-
Oferent jest związany ofertą do czasu rozstrzygnięcia konkursu, a w przypadku wyboru jego oferty jako oferty najkorzystniejszej do czasu zawarcia umowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych.
-
Zgłaszający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu oraz do przesunięcia terminu składania ofert.
-
W toku postępowania konkursowego Oferent ma prawo do składania protestów do Komisji Konkursowej w terminie 7 dni od dnia dokonania zaskarżanej czynności i odwołań od rozstrzygnięcia konkursu do Dyrektora MGP w Świeciu w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO ) informuję, że administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko-Gminna Przychodnia w Świeciu przy ulicy Wojska Polskiego 80, tel: 523313162, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.Inspektorem Ochrony Danych w ww. Przychodni jest Pan Daniel Piliński , tel.52 33 11165 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2.Administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw nałożonych na administratora wynikających z art. 26,27 ustawy o działalności leczniczej t.j. (Dz. U. z 2020 r., poz. 295),
3.Dane osobowe mogą być udostępniane innym uprawnionym podmiotom , na podstawie przepisów prawa , a także na rzecz podmiotów , z którymi administrator zawarł umowę powierzenia danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych),
4.Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
Dodatkowo zgodnie z art.13 ust. 2 RODO informujemy, że
1.Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia konkursu na świadczenia zdrowotne , nie dłużej niż przez okres 3 lat od daty zakończenia postępowania konkursowego,
2.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie danych przez administratora narusza przepisy RODO,
3.podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu konkursowym przeprowadzonym w celu wyłonienia wykonawcy umowy o udzielanie zamówienia na świadczenia zdrowotne objęte konkursem . Konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykonanie obowiązku prawnego nałożonego na administratora polegającego na odrzuceniu oferty;
4.Administaror nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
Dyrektor Miejsko -Gminnej Przychodni w Świeciu
Lek. med. Beata Sternal-Wolańczyk